Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Η τόση άρνηση.




Μπρος στα πόδια μου απλώνεται μια πόλη
ολοδικιά μου
χαρίζοντάς μου κάθε τοίχο της,
κάθε μπαλκόνι ή σκεπή,
όλες τις σκάλες μία μία
ακόμα και καλώδια ρεύματος:
όλα δικά μου.


Μα πίσω μου ένα σπίτι έρημο στέκεται
στο πέρασμα του χρόνου, αφημένο
και μ' αρνιέται:
όχι να μου δοθεί ολόκληρο,
όχι παράθυρο ή πόρτα ή μια σκάλα,
μα ούτε ένα σκουριασμένο μεντεσέ,
λίγο απ' τους σάπιους του αρμούς,
μια πέτρα απ' την πεσμένη στέγη,
μια γωνία έστω απ' το γερμένο του περβάζι.
Τίποτα.


Μόνο την πίκρα του μου δίνει απλόχερα
λες κι έφταιξα εγώ για τόσο χρόνο
κι η πόλη πληγωμένη με κοιτά
που για 'κείνη εγώ είμαι τούτο δω το σπίτι.
Η τόση άρνηση.



3 σχόλια:

  1. Αυτή η πίκρα δεν είναι από μίσος ποτισμένη, είναι από μοναξιά που κανένας ως τα τώρα δεν το πρόσεξε... με έναν τρόπο μυστικό σου δείχνει μια προτίμηση, να είσαι αυτή που τη ροπή του προς την αποσάθρωση έχεις την τιμή να παρατηρείς. Λίγοι μας εμπιστεύονται στην πτώση τους.Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. yperoxo.......
    kai akoma po yperoxo na mporeis na dexesai thn katastash poy zeis...isws otan xreiastei h prosgeiwsh na einai omalh....alliws....
    mprabo soy...

    ΑπάντησηΔιαγραφή