Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

H πόλη του νερού.


Ζω στην πόλη της βροχής και της θάλασσας.
Ζω στην πόλη του νερού.


Εκεί που συνυπάρχουν ειρηνικά
η προσπάθεια και η παραίτηση,
η δημιουργία και η καταστροφή,
η ζωντάνια κι ο θάνατος.
Στην πόλη που ζω
-την πόλη μου-

βασιλεύουν οι αντιθέσεις,
κάθε μια με τη σειρά της.

Όμως εγώ την αγαπώ,

κι ας με σκοτώνει εκείνη,
εγώ την αγαπώ και την ξαναζωντανεύω
-άλλη μια αντίθεση που είχα προς στιγμήν ξεχάσει-.

Είναι όμορφη μες στην ασχήμια της

-την ομορφιά την είχε από πάντα,
την ασχήμια όμως της τη φορτώσανε οι άλλοι-.

Μ' αρέσει αυτή η πόλη,

όλα της μ' αρέσουν.
Και κυρίως οι αντιθέσεις της.


Το μόνο που δε μ' αρέσει πια σ' αυτήν,
είσαι εσύ.
Μ' αρέσεις πιο πολύ μες στη δική σου πόλη,
που 'ναι και πόλη δική μου πια, δεύτερη.



3 σχόλια:

  1. πολύ χαίρομαι που σε ανακάλυψα... η πόλη του νερού με άγγιξε πολύ... θα σε διαβάζω με ενδιαφέρον... την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ' ευχαριστώ πολύ και χάρηκα για τη "γνωριμία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα η πόλη του νερού και της βροχής...!!!
    Αλήθεια, από τότε που έφυγα από
    'κεί, μήπως ξέρει κανείς αν βρέχει ακόμα;

    http://www.youtube.com/watch?v=Xr-ep3RQYpY

    Τώρα πια μένω στην πόλη του νερού και του χιονιού, που όμως δε μοιάζει σε τίποτα με την πόλη του νερού και της βροχής...όλα εδώ είναι πολύ πιο πένθημα και βαριά όταν έρχετ' ο χειμώνας... ή μήπως της μοιάζει?

    http://www.youtube.com/watch?v=D9ZtDOweK7I

    ΑπάντησηΔιαγραφή